Chat with us, powered by LiveChat

Ledige stillinger

Spennende jobb i Østerdalen

Studentsamskipnaden Innlandet har fått innvilget prosjektmidler for å styrke det forebyggende arbeidet innenfor rus og levevaner, i første omgang, blant studenter i Østerdalsregionen.
Erfaringer fra prosjektet skal gi overføringsverdi til alle studiesteder i Innlandet.
 
Vi søker en prosjektleder med gode samarbeidsevner som skal jobbe tett opp mot studentene, studentmiljøene og andre samarbeidende fagmiljøer og nettverk.
Vi søker etter deg som har god relasjonskompetanse og kan samhandle på tvers av fagmiljøer og er opptatt av studentlivet.
 
Som prosjektleder skal du kunne planlegge, igangsette og evaluere aktiviteter og tilbud med mål om å forebygge bruk av rusmidler og fremme gode levevaner blant studentene.
Jobber du strukturert, målrettet og selvstendig, er ansvars- og kvalitetsbevisst?
Da er du kanskje den rette for oss.  Velkommen med din søknad!
 
Ønsket bakgrunn og erfaring:
 
• Relevant utdanning på høgskole/universitetsnivå gjerne innenfor folkehelse, sosialt arbeid eller lignende
• Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse
• Erfaring fra tverrsektorielt og tverrfaglig samarbeid
• Interesse for folkehelse, forebyggende arbeid innenfor rus og levevaner samt studenthelse
• God framstillingsevne på norsk, både muntlig og skriftlig
 
Vi kan tilby en fleksibel arbeidshverdag i et godt fagmiljø med stort engasjement for studentenes helse og hverdag. Personlig egnethet vil vektlegges.
Noe kveldsarbeid må påregnes.
 
Spørsmål om stillingen rettes til helsesjef Erna Bragadottir. Epost: erna.bragadottir.no – mobil: 906 44 758
Søknader sendes HR-sjef Hege Smedbakken på epost: hege.smedbakken@sinn.no
 
Søknadsfrist 25. februar 2019
 
Stillingen lyses ut både i eksterne kanaler og internt i SINN.
 ————————————————————————————————————————————————–

 

Vi søker økonomikonsulent i 100% stilling

Studentsamskipnaden i Innlandet (SINN) søker Økonomikonsulent i 100 % fast stilling. Du er faglig sterk, har god system- og IT kompetanse og interesse og evne til å ta i bruk nye løsninger med mål om forbedring og utvikling.

Arbeidssted er Lillehammer, men noe arbeid må påregnes også ved våre virksomheter i Hedmark.

Arbeidsoppgaver:
• Løpende bokføring, periodeavslutning, avstemninger, samt fakturering mm
• Superbruker i vårt økonomisystem VISMA Global
• Støtte til økonomistyring og intern kvalitetssikring. Budsjettering og rapportering
• Støttefunksjon IT

Ønsket kompetanse:
• Økonomisk utdannelse på bachelornivå med god regnskaps- og forretningsforståelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
• Pålitelig, strukturert og evne til å arbeide selvstendig og i team
• Pådriver for forbedringsarbeid og utvikling av effektive rutiner
• God og tydelig kommunikasjon, er utadvendt og samtidig oppgavefokusert og glad i å ta ansvar

Vi tilbyr spennende arbeidsoppgaver og utviklingsmuligheter i et arbeidsmiljø preget av godt samarbeid, humor og engasjement. Stillingen er sentral i utviklingen av økonomifunksjonen i SINN og vil kunne bli tillagt nye/ endrede oppgaver.

Lønn og øvrige betingelser etter avtale.
For mer informasjon – ta kontakt med Økonomidirektør Arne Odd Bergdølmo på tlf. 905 41 656
Søknad med CV, attester og referanser sendes til hege.smedbakken@sinn.no
Søknadsfrist 31.01.2019

Stillingen lyses ut både i eksterne kanaler og internt i SINN.

————————————————————————————————————————————————–

Ledig stilling som boligkonsulent (søknadsfristen har gått ut)

Studentsamskipnaden i Innlandet, virksomhetsområde Bolig og eiendom, søker positiv og ansvarsbevisst medarbeider til 100% stilling som boligkonsulent.

Du vil være vårt ansikt utad og arbeide tett opp mot vår kundegruppe, som er studenter. Arbeidssted er for tiden på Hamar, men det må påregnes av og til å arbeide i vår resepsjon på Lillehammer.

Arbeidsoppgaver/ansvarsområde:

  • Betjening av SINNs sentralbord og resepsjon
  • Oppgaver og saksbehandling innen forvaltning av leieforhold og utleie av boliger
  • Kommunikasjon med våre leietakere via sentralbord/resepsjon, e-post og chatteprogram
  • Forefallende kontorarbeid

Krav til deg som søker:

  • Gode datakunnskaper
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk og engelsk
  • Relevant erfaring fra sentralbord- og resepsjonsarbeid
  • Regnskapsforståelse opp mot kundereskontro
  • Erfaring i enklere saksbehandling er en fordel
  • Førerkort i klasse B

Personlige egenskaper som vil bli vektlagt:
Du er strukturert, løsningsorientert og nøyaktig, arbeider selvstendig og systematisk, takler et høyt tempo, er imøtekommende, utadvendt, pålitelig og positiv, og du har et jevnt, godt humør.

Vi tilbyr varierte arbeidsoppgaver og et arbeidsmiljø preget av godt samarbeid, humor og engasjement.

Lønn etter avtale, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.

For mer informasjon – ta kontakt med SINN v/ Bolig- og eiendomsdirektør Geir Monsen på tlf. 959 81 621 eller boligsjef Unni Vandevjen på tlf. 907 03 526.

Søknad med CV, attester og referanser sendes til hege.smedbakken@sinn.no
Ev. per post til:
Studentsamskipnaden i Innlandet v/Hege Smedbakken
Postboks 194
2601 Lillehammer

Søknadsfrist 04.11.18

Stillingen lyses ut både i eksterne kanaler og internt i SINN.


SINN søker renholder i 40% stilling på Evenstad (søknadsfristen har gått ut)

Arbeidsoppgaver som er tillagt stillingen:

  • Renhold i henhold til oppsatte renholdsplaner og behov
  • Renhold/oppgaver i forbindelse med inn – og utflytting av boenhetene
  • Kontroll av fellesareal
  • God kommunikasjon og service i møte med studentbeboerne
  • Påse at de til enhver tid gjeldende regler overholdes av studentbeboerne
  • Bruk av utleiesystemet UNI Eiendom
  • Bidra til å skape trivsel og et godt bomiljø for studentbeboerne
  • Bidra til effektiv drift og utvikling av virksomheten

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring og kunnskap innen renhold
  • Førerkort kl. B
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Datakunnskaper
  • Selvstendig og dyktig lagspiller som bidrar til et godt arbeidsmiljø.

Arbeidsted for tiden er Evenstad. 

SINN har en del engelskspråklige leietakere/studenter som gjør det nødvendig med noe engelskkunnskaper.

Lønn og øvrige betingelser etter avtale.

Spørsmål vedrørende stillingen rettes til driftssjef Jo Espen Millehaugen tlf. 951 88514 eller på e-post: jo.espen.millehaugen@sinn.no

Søknad med CV og attester sendes til hege.smedbakken@sinn.no så snart som mulig og senest innen mandag 8. oktober 2018.


SINN søker vaktmester/ byggdrifter i 100% stilling  (søknadsfristen har gått ut)

Studentsamskipnaden i Innlandet (SINN) – virksomhetsområde Bolig og eiendom – søker vaktmester/ byggdrifter til våre studentboliger i Lillehammer.

Arbeidsoppgaver/ansvarsområde:
Daglig drift, vedlikehold og utvikling av SINNs studentboliger med tilhørende utearealer
Yte god service til studentene
Bidra til rasjonell drift og utvikling av virksomheten

Krav:
Relevant fagbrev eller annen relevant utdannelse
Relevant praksis
Serviceinnstilt med godt humør og gode praktiske ferdigheter
Selvstendig, strukturert, fleksibel og initiativrik
Førerkort kl. BE

Vi kan tilby interessante arbeidsoppgaver i et stimulerende, fleksibelt og godt arbeidsmiljø. Lønn etter avtale, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.

For mer informasjon: Ta kontakt med bolig- og eiendomsdirektør Geir Monsen på tlf. 959 81 621 eller driftssjef Svein Jørstad på tlf. 911 45 412.

Søknadfrist: 1. september 2018

Stillingen er også utlyst internt, samt på finn.no og nav.no, GD og Byavisa.


SINN søker pedagogisk leder og barnehagelærer (søknadsfristen har gått ut)

SINN – Veien studentbarnehage søker 100% Pedagogisk leder fra august 2018 og 100 % barnehagelærer fra oktober 2018. Stillingene er faste.

Vi er en to-avdelingsbarnehage som eies og drives av Studentsamskipnaden i Innlandet (SINN). Vi søker pedagogisk leder og barnehagelærer i fast 100% stillinger.

Personlige egenskaper:
• Evne og vilje til faglig utvikling
• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
• Strukturert, pålitelig og ansvarsbevisst
• Kan tilrettelegge for barns lek og utforskertrang, og evne til å se hvert enkelt barn i gruppen
• Løsningsorientert, fleksibel og utadvendt
• Beherske norsk språk muntlig og skriftlig

Arbeidsoppgaver
• Arbeid med barn
• Legge til rette for gode leke og læringsmiljøer
• Bidra til utvikling av det pedagogiske arbeidet i barnehagen
• Delta i prosjektet «Kultur for læring»
• Rammeplan i fokus
• Foreldresamarbeid
• Planlegging, tilrettelegging, gjennomføring og dokumentasjon
• Personalledelse og motivator

Kvalifikasjoner
• Godkjent barnehagelærerutdanning
• Godkjent politiattest jf. Barnehageloven § 19
• Erfaring fra lignende arbeid

Vi tilbyr:
• Lønn og arbeidsvilkår i henhold til Landsoverenskomsten for Barnehage
• Et godt arbeidsmiljø med muligheter for utvikling i en IA-bedrift.

Skriv i søknaden hvilken stilling du søker på.

For nærmere opplysninger om stillingen kontakt styrer Jannicke Holtekjølen Tlf: 90 69 78 24 eller 99 54 77 94.

Søknadsfrist: 25. juli 2018

Søknad og CV sendes til HR-sjef Hege Smedbakken: hege.smedbakken@sinn.no
med kopi til jannicke.holtekjolen@sinn.no