Feilmelding studentbolig
Opplever du noen feil eller mangler med studentboligen din må du snarest mulig melde ifra om dette til vår driftsavdeling.
Vi har vaktmestere tilknyttet alle våre studentboliger, noe som gjør det ekstra trygt og forutsigbart å bo hos oss.
Du melder inn beskjeder/feil/mangler til vaktmesteren via Min Side eller SINN Bolig appen
Før du sender inn en feilmelding/henvendelse til vaktmester, sjekk om du kan gjøre det selv.
Her finner du de vanligste henvendelsene vaktmesterne våre får og hvordan du fikser disse selv.
Du melder om skade, feil eller mangler ved å registrere en feilmelding på Min side/SINN Bolig appen.
Legg inn en detaljert beskrivelse av hva det gjelder og gjerne et bilde av gjenstanden/skaden.
Har du registrert en feilmelding på Min side, så kommer vaktmester innom ila sin arbeidstid (hverdager mellom kl. 8.00-15.00).
Vår driftsavdeling sjekker kontinuerlig tjenesten, og feilmeldingen behandles så raskt som mulig.
Antall feilmeldinger og alvorlighetsgrad på disse avgjør hvilken rekkefølge/når de blir tatt.
Vanligvis tar det ikke lang tid før vaktmester responderer på en feilmelding.
Du trenger ikke være tilstede når vaktmester kommer, er du ikke hjemme låser han seg inn selv (ref. info ved registrering av feilmelding og §7 i leieavtalen).
Dersom det oppstår noe som må repareres/ha tilsyn snarest utenom SINNs ordinære åpningstid:
Kontakt Securitas på 22881497.
Kan det vente til neste arbeidsdag registrerer du en feilmelding på Min side/SINN Bolig appen som vanlig.
Sjekk strømbruddskart hos Elvia for informasjon og status.
Det er SINNs vaktmestere og innleide firmaer som er ansvarlig for snøbrøyting og strøing. Ved store snøfall kan det ta litt tid før brøyting finner sted, kjøreveier vil prioriteres.
Beboere har ansvaret for å måke stikkvei til ytterdør, trapper, innganger og verandaer.